PGW

Hier de uitgebreide agenda met alle geplande activiteiten.
  • 20-10-2024 16:00 - 17:30. Matineeconcert
    Concert in samenwerking met het Concertgebouw, mede mogelijk gemaakt dankzij Van Lanschot Kempen
    Locatie: Protestantse Kerk Warmond, Herenweg 82.
    Stuur uitnodiging naar je agenda

• 22-12-2024 16:00 - 17:30. Matineeconcert
    Kerstconcert in samenwerking met het Kamerkoor Oegstgeest
    Locatie: Protestantse Kerk Warmond, Herenweg 82.
    Stuur uitnodiging naar je agenda
KAARTVERKOOP

U kunt uw toegangskaart(-en) bestellen d.m.v. betaling van het verschuldigde bedrag (zie aankondiging onder "Nieuws") op onze bankrekening NL70 FVLB 0226 9687 66 t.n.v. St. Vrienden Kerkelijk Erfgoed Warmond onder vermelding van de betreffende matinee, het aantal kaarten en uw e-mailadres (het @-teken wordt vaak niet geaccepteerd, vervang dat svp door (at) ).
Na ontvangst van uw betaling zullen wij ervoor zorgen dat uw kaart(en) voor aanvang van de matinee bij de ingang voor u klaar ligt/liggen.

Met hartelijke groet,
Het bestuur van de Stichting KEW

Oproep
Hierbij doen wij een oproep om vriend te worden aan iedereen die -om welke reden dan ook- het kerkelijk erfgoed van de Protestantse Kerk van Warmond een warm hart toedraagt. De Stichting KEW wil een kring opbouwen van donateurs, (boezem-) vrienden en vriendinnen, die met een kleine of grote financiële ondersteuning een steentje wil bijdragen om het prachtige monumentale bezit in goede conditie over te dragen aan de volgende generaties. Het kerkgebouw met het gerestaureerde Lohman-orgel en de fantastische akoestiek bieden een monumentaal podium voor tal van artistieke en culturele activiteiten.